fredag 11 juni 2010

spårning och stadsträning =)

vilken vecka man har haft, man har typ inte haft en lugnt stund. På tisdags morgon så kom Ratata förbi en stund medans Jennie skulle på möte och som vanligt så lekte dom som aldrig förr. Det är så himla roligt att se att dom leker så bra ihop.
När kl började närma sig tolv så bar det väg till planen som vanligt. där mötes jag upp av de vanliga gänget. jag vet inte riktigt va kl tog vägen men den bara sprang iväg för när jag kollade på den så va den redan 14:30 och jag skulle möta Erica vid burlyckes parkering kl 15:30 så det va bara att springa hem och bytta om och åka.
När jag kom fram så vad Erica redan där och Frank va på topp =)

Men va roligt Frank tyckte de va att spåra så det är inte sista gången vi gör detta. Jag har fått tag i en jägare som skulle skaffa ben till mig. Riktigt snällt =)

I torsdags så vaknade vi ganska sent.. Frank lämnade inte sängen förrän jag gick ner och hämtade honom och då vad ändå kl närmare tolv. Latare hund får man nog leta efter =)

Möte Jennie och Ratata vid planen och vi bestämde att vi skulle åka in med hundarna till stan så att dom får lite stadsträning, åka buss, spårvagn, rulltrappa m.m
Både Frank och Ratata va riktigt duktiga så dom fick varsitt ben på vägen hem =)

Frank på 17 bussen

Frank tycker att Ratata är lite smutsig runt munnen =)

Ratata på uteserveringen

Frank sitter och väntar på något gott

Frank på planen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar