fredag 15 januari 2010

Tillbaka igen

Då var man tillbaka på jobbet efter en månads ledighet. Är alltid lika jobbigt att lämna dom där hemma men man får hoppas på att helgen går fort.

I torsdag så var vi ( jag och Frank) på planen som vanligt när jag är ledig och lekt med dom andra hundarna . När jag hade klätt på mig vantar, halsduk,termobyxer m,m så var de Franks tur, och när jag hade kommit halvvägs så trodde jag att jag skulle dö av värmeslag. vill inte ha snö mer, kan det inte bli lite varmare så man slipper se ut som enuppstoppad snögubbe varje gång man ska ut.
När vi kom fram till planen så stod Hannah och Algot redan och väntade.

Frank, Julius och Ratata har dragkamp

Såg ett klipp på youtube idag om en 8 månader gammal hund "valp" som tränade lydnad, jag kan ju säga så här att jag och frank har inte änns kommit hälften va den hunden kunde.
Men vi får allt lägga in en högre växel när det gäller träningen.


Många kramar Emmelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar