tisdag 16 februari 2010

Massage, trappa och kurs

Sitter på jobbet och längtar efter mina pojkar där hemma, som jag inte har träffat på 2 dagar =( men efter i natt så är man ledig i 9 dagar =)
När jag pratade med Christoffer igår kväll / natt som jag alltid gör och säger godnatt och då berättade han att Frank hade gått ner för trappan helt själv. Äntligen så slipper man bära ner honom varje kväll. För alla som inte känner mig och vet hur min lägenhet ser ut så har jag en trappa ner till mitt sovrum som Frank har tyckt ha varit lite läskigt att gå ner för men som sagt igår så gick han ner själv.

I lördags så vad det dax för massage för Frank. Jennys kompis håller på att utbilda sig, så hon behövde lite hundar att öva sig på och man tackar ju inte nej till 3 gratis massage.
Vi hade bestämt att vi skulle mötas på planen så att hundarna fick leka innan det vad dax.
Det gick mycket bättre än va jag hade föreställt mig. Frank låg faktiskt ganska stilla man kan ju inte begära så mycket av en 8 månader gammal hund, mot slutet så tyckte nog han att det vad ganska skönt så det här är inte sista gången för lilla Frank.

Imorgon så är det dax för unghunds kurs. det ska bli så roligt att komma igång med träningen, har varit lite lat när det gäller den delen men det ska man allt ändra på.



Många kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar