torsdag 25 mars 2010

Avslutning

Ja då va det sista gången på unghunds kursen igår, känns faktiskt lite tråkigt = ( och va ska man nu hitta på för roligt, det finns ju en hel del man kan hitta på med sin hund nu för tiden. Det va helt andra bullar när jag fick Baloo för 9 år sedan.
Men innan jag bestämmer mig för att gå en till kurs så ska Frank kastreras, helst så hade det varit bra om han redan va det.

Igår så hade vi en sista tävling och ska jag vara ärlig så gick det ganska bra tills vi kom till slalomen. Där sprack allt, mat glad hund som jag har å allt så ville han bara ha köttbullarna som låg i skålen,. Mina dög visst inte.
Men jag tycker allt att han lyssnade bra när jag sa nej. Ett plus va att han tog dom aldrig.
Så nu får man träna som en galning på de hemma, sen så har jag lovat mig själv att jag måste bli bättre på att träna, den sista tiden har jag inte riktigt hunnit med, jag får inte riktigt tiden att räka till med närmare 3 jobb och man ska hinna med att städa, tvätta laga mat oxå.
Men man ska väl inte klaga man har ju jobb iaf.

Nä nu så kan jag inte sitta här och slappa. sitter nämligen på jobbet och ska snart åka hem, måste hinna med lite andra saker innan jag åker

Men innan jag stänger av datorn så vill jag tacka Erica så himla mycket för igår, det va rikigt snällt av dig

Många kramar E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar