tisdag 30 mars 2010

Jobbet

Ja då va man här igen. på jobbet alltså.
Sitter och funderar på hur jag ska hinna med allt, imorgon så ska jag lämna Frank på västar kl 7:30 så det blir inte mycket sömn för min del i natt om jag har tur så kommer jag med 00:50 färjan och då är man väl hemma runt halv 2.
Efter jag har lämnat honom så ska man lämna in bilen på service kl 9:00, sen så ska jag för söka hinna med att träna en stund, känner verkligen att jag behöver de och efter träningen så blir det fort hem och tvätta , just nu så har jag inga då menar jag INGA rena kläder hemma, så det är kris om man säger så.
I mellan tvätten så ska jag försöka städa lite där hemma för när Frank kommer hem så blir det inte mycket gjort.
Jag har märkt på mig själv att jag är väldigt nervös för imorgon, Tänk om han inte vaknar upp ur narkosen. Det är väldigt många sådana tankar som flyger runt i min huvud.
Stackars Erica som får höra på mitt eviga prat, men det känns skönt att man kan prata av sig med henne, hon har ju gått igenom detta med Cash, för några månader sedan.
Men det blir säkert bra. kommer bara att få hem en liten trött liten gris.

Många Kramar E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar