måndag 22 mars 2010

Hemma igen

Då vad man tillbaka hemma efter har varit ute på Hönö och jobbat hela helgen. Frank fick följa med mig ut och när jag jobbade så hade mina kära föräldrar honom. Vad skulle jag göra utan dom. På något sätt så går helgen mycket fortare när han är med mig.

Idag så passade vi på att gå till planen och leka lite med dom andra hundarna, har inte varit där på länge pga att man har jobbat en hel del men idag så va det dax. Och vem var inte gladare än Frank =)
Vi va dom första som kom till planen och man såg på hela Frank att han blev besviken, Han kollade sig om kring och satta sig ner och väntade. Man såg på hela han va han tänkte. - vad är alla
Till slut så kom Stella och Frank sken upp som om han vad solen själv.
Om man säger så här så hade jag ingen svart hund när jag kom hem, utan en brun grå hund. Tur att man har badkar iaf
Nu så har man en trött liten gris som ligger jämte mig och snarkar =)

Många kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar