lördag 3 april 2010

Påsk i Skåne

Då är man i Helsingborg och hälsar på Christoffers mamma och pappa över påsk. Resan gick jätte bra, Frank sov 90 % av hela resan, det kan oxå beror på att han hade lite svårt att röra sig i bilen men tratten på. Annars så funkar det jätte bra att ha tratt på han. han bryr sig inte. det enda är väl att han går in i vägar m.m
Men nu är vi inne på 4 dagen med tratt så det är inte så många dagar kvar. Längtar till han och jag kan gå riktigt promenader igen, man märker att han har energi till tusen som, han inte riktigt vet va han ska göra av den.
Men själva kastreringen gick jätte bra, han va lite trött efter vi hade hämtat han men ingen märkvärdigt .Själv så va jag bara glad för att få hem honom, det va riktigt tomt utan han hemma + att jag hade Baloo i huvudet. För att onsdagen skulle gå fort så åkte jag med min mamma och hennes arbetskompis ner till Ullared, man hittade allt några saker man behövde + några man kanske inte riktigt behövde men dagen gick fort och det va ju det som va tanken



Många kramar E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar