torsdag 8 april 2010

Nu har tratten gjort sitt

Frank har varit så duktig.
Han har varit fri från tratten på dagarna nu i några dagar och har varit helt ointresserad av såret, så jag beslutade igår att han skulle få sova utan trattan. För min del så va det rena himmelriket
Man slipper vakna på nätterna av att Frank vänder och vrider sig i sängen. Så i natt sov båda jag och Frank riktigt bra.
Vaknade kl 9 utvilad och glad, Frank den lila grisen som han är tog en liten sov morgon.
Imorgon är man tillbaka på jobbet efter 9 dagars ledighet så man får vara utan mina pojkar i 3 dagar och det är alltid lika svårt att åka i från dom.

I onsdag så va jag på arbetsintervju på min systers jobb och nu har man fixat jobb i sommar + några extra nätter i månaden =) Det vad en sten som ful från mitt hjärta. nu behöver man inte vara orolig hur man ska klara sig.

Mera bra nyheter är att dom skrap veterinären gjorde när Frank kastrerades så hittade dom inga demodex.
Dom är äntligen borta =) nu så har man bara ett skrap till om en månade.,är han fri då så kan vi sluta med medicinen efter det så ska han vara fri 1 år innan han frisk förklaras.
Så man får hoppas nu att han slipper medicinen och det skulle vara riktigt skönt för min ekonomi för den är ju inte billig om man säger,600kr för en månad

Nä nu så ska man kolla lite på tv och gosa med min lilla gris =)



Många kramar E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar