torsdag 29 april 2010

Greppholmen

Jag och Frank begav oss till Greppholmens kennel för att hälsa på lite + att titta på deras nya tillskott Oskar, en 9 veckor gammal chihuahua valp. Frank blir alltid lika glad när vi är där,
det finns ju så många hundar att leka med. För er som inte känner mig och känner till greppholmen så ska jag berätta lite kort.
Jag kom i kontakt med Greppholmens kennel för ca 8 år sedan, när jag tog hand om Gumman en amstaff blandning. Hennes förra ägare hade inte riktigt tänkt igenom valp köpet så han kunde inte ha kvar henne. Tyvärr så kunde inte jag ta henne pga att jag gick i skolan + att jag hade redan Baloo som vad 1 år då.
Men Lillan eller Lillvor som hon heter tog med öppna armar i mot henne, som hon har gjort ett fler tal gånger med andra hundar son ingen vill ha av en eller annan orsak.
Så jag och Frank brukar åka upp i mellan åt och hälsa på och hjälpa till lite med hundarna. Klippa, bada m.m
Efter vi hade tillbringat hela dagen på Greppholmen så hade jag en riktigt trött hund när vi satte oss i bilen.

Oskar

Många kramar E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar