fredag 30 april 2010

stulen staff !

Satt och kollade runt lite hundar på blocket när jag fick se denna annons


Det är nog min stora mardröm att någon skulle ta Frank.
Tänk att inte veta hur han har det eller om han ännu är i livet och därför så lämnar jag inte honom ensam utför affärer.
Man ser ofta hundar som sitter utanför willys på wieselgrensplatsen, är dom inte rädda att det ska hända deras hund något. Man vet aldrig va det finns för sjuka människor där ute.

Jag hoppas verkligen att dom får tillbaka sin hund.

På tal om något roligare så träffade jag en kille i torsdags kväll när jag gick ut med Frank som jag har träffat innan. Vi stod och små pratade och kom in på wp ( weight pull ) Han tränade själv sin amstaff tik och han vad villig att hjälpa mig komma igång med Frank =)
Vilka snälla människor det finns där ute. så början på nästa vecka blir det nog av. Ser verkligen i fram i mot detta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar