söndag 11 april 2010

Våren är här =)

Våren har äntligen kommit och gladare än mig kan nog ingen vara.
Det har verkligen varit en riktig skön helg + att den har gått riktigt fort. Nu så har man inte många timmar kvar på jobbet, ska bli skönt att komma hem till mina pojkar där hemma som jag inte har sett sen i fredags morse. Så inatt får man träffa dom =)

Vad inne på staff.se och såg att dom skulle ha en träff med pitbullforumet vid Gunnebo slott den 24/4 kl 12:00
Hade varit riktigt roligt att åka dit men jag vet inte riktigt om jag orkar, kommer nog att vara riktigt trött pga att jag har jobbat natten till den 24 men det är väl bara att kliva upp och vara glad.
Det är ju alltid lika kul att träffa andra staffägare =)

Har kollat runt lite på nätet på saker man kan hitta på med lilla Frank och jag har fastnat för weigt pull. Det är nog riktigt roligt att hålla på med + att vi ska göra dom vanliga sakerna som lydnad, spår m.m
Jag har så mycket planer för mig och Frank men vi tar en dag i taget så får vi se vad som händer =)

Många kramar E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar