torsdag 15 april 2010

Slottskogen!

Idag så åkte jag och Erica in med våra hundar till Slottskogen på en liten promenad.
Frank va helt galen om man säger så. Har nog inte träffat en hund som är så glad och sprallig i allt som han är, men jag fick va jag ville ha. Jag ville ju ha en hund som gav mig lite utmaning och det kan jag säga att jag har fått och lite till =)
Det jag märkte idag va att han tappar kontakten väldigt lätt. Han vill verkligen vara över allt och ingen stans
Men efter en stund så lugnade han ner sig och man fick upp kontakten igen. så det får vi allt jobba på mer, mycket mer.

Så imorgon och på lördag blir det hård träning för Frank. Så att man inte behöver skämmas för Erica och Cash som är så duktiga ihop. Om jag ska vara ärlig så liknade Frank idag en duracell kanin på grönbete

Ett av det roligaste idag vad nog när Frank la sig ner och visade magen för geten, jag som hade sagt till Erica tidigare idag att jag trodde att Frank skulle vara jätte sur på alla djuren, men vad fel man kunde ha =)


Cash




Frank pussar på fåret


Många kramar E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar